Det er ikke kun på racerbanen, at der er fart på. Race Club 2.0 er i støbeskeen, og jeg glæder mig helt vildt til et år 2019, hvor rigtig mange nye tiltag skal styrke netværket.

Jeg er stolt af at kunne fortælle, at jeg i samarbejde med Vinderstrategi har lagt en knivskarp strategi for de næste år. På den måde sikrer vi en kontinuerlig udvikling af netværket, samt at medlemmerne får de bedst mulige vilkår.

Det er nemlig essensen af Race Club - værdi for alle pengene og oplevelser af helt særlig karakter. Fremtiden byder på endnu mere kvalitet frem for kvantitet. Målet er at nå dertil, hvor vi er seks netværksgrupper fordelt i hele landet med i alt 300 medlemmer. Vi vil nemlig ikke være lige som alle de andre - vi vil være Danmarks bedste og mest professionelle netværk.

Jeg sætter så enormt stor pris på mit samarbejde med Vinderstrategi. - Nicolaj Møller Madsen

ALLIANCEN MED EKSPERTER
For at kunne opnå dette mål, er det vigtigt at være synlig og have et stærkt brand samt en skarp kommunikationsstrategi. I 2019 begynder rejsen mod det ultimative mål, og den starter sammen med nogle dygtige fagfolk, der skal styrke Race Club på flere punkter.

Race Club har fået sammensat en stærk bestyrelse, der skal hjælpe netværket med at fastholde den gode udvikling, udfordre status quo og sammen med mig gøre vores fælles mål til virkelighed. Bestyrelsen består af  bestyrelsesformand Henning Nygaard fra Advokatfirmaet Nygaard, Christian Bækmark fra PrivatRevision, Søren Dyøe Madsen fra STENHØJ samt Nicolai Jørgensen.

Udover at skabe et stærkt bagland har jeg også allieret mig med nogle samarbejdspartnere, der skal sikre et højt niveau indenfor hver deres felt. Race Club starter et tæt samarbejde med PrivatRevision, som fremadrettet skal sørge for en bedre økonomisk forståelse samt større overblik over forretningen som helhed. Desuden har PrivatRevision valgt at opgradere deres partnerstatus i 2019, hvilket jeg naturligvis er enormt glad for.

STÆRKERE BRAND, VISUEL IDENTITET SAMT KOMMUNIKATION
2019 bliver også året, hvor kommunikationen og brandet styrkes markant. Dette sker i samarbejde med Digitalies og ASENTO. Digitalies har leveret en helt ny visuel identitet, der folder sig ud på både hjemmeside, salgsmagasin samt gennemsyrer alt, hvad Race Club sender ud på de sociale medier osv. Med en ensartet visuel fremtoning følger også en strategi for det, der kommunikeres ud. Derfor har Digitalies også lavet en skarp kommunikationsstrategi for Race Club 2019 med udgangspunkt i de målsætninger vi har sat. Dette skal sikre, at Race Club fremadrettet kontinuerligt får fortalt de gode historier og på den måde styrket brandet og kendskaben.

ASENTO skal i samarbejde med Digitalies sørge for, at de gode historier bliver delt vidt og bredt. Via markedsføring på de digitale platforme samt søgemaskineoptimering sørger ASENTO for, at budskaberne kommer ud til de helt rigtige modtagere. Race Club vil altså blive meget mere synlige i det kommende år, og det vil skabe et salgsmæssigt stærkt fundament.

Med hjælp fra disse stærke samarbejdspartnere får jeg mere tid til at pleje og styrke netværket samt have mere fokus på min sport, hvilket er min drivkraft i alt, hvad jeg foretager mig. Jeg er helt overbevist om, at det er de helt rigtige tiltag, og jeg glæder mig til at kunne skabe endnu mere værdi for mine partnere.

Tag rigtig godt imod Race Club 2.0.


De bedste hilsner

Nicolaj Møller Madsen